15 mai 2012

Sunt talentata

Trebuie sa va spun ceva: am un talent ascuns, de care nimeni, nici macar parintii mei nu stiu...

Imediat cum intru in biblioteca scolii, orice carte as vrea, daca am vazut-o cel putin o data chiar si cu cateva luni inainte, o gasesc imediat. Nici nu ma mai obosesc sa ma uit dupa titluri. Ha ha ha! Nu, acum serios, chiar pot face asta. Le-am uimit atat pe colegele mele de clasa, cat si pe bibliotecare.

Dar nu e niciun fel de talent, ci e din cauza ca am o memorie foarte buna (daca ma concentrez si/sau daca e un lucru important pentru mine). Asa fac si la teste: "scanez" pagina pe care trebuie sa o invat, iar in timpul testului imi aduc aminte cum era asezat textul in pagina si apoi totul vine de la sine. Cea mai super metoda de a "copia", nu? Si nu risc nimic.

I made you smile, didn't I? :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu