19 mai 2012

O încercare

Nu ştiu ce părere aţi avut despre articolul anterior, dar voi fi optimistă şi voi spune că v-a plăcut.

Ştiu că "povestea" nu este terminată şi finalul este sec (unii m-ar contrazice şi ar spune misterios), dar e ok. Nu am scris acel lucru pentru a-l pune pe blog, ci a fost doar o încercare, un experiment. L-am postat deoarece era ziua de naştere a unei persoane la care ţin foarte mult şi, pentru că nu am putut fi alături de ea în acea zi minunată, am încercat să-i fac un mic cadou. Atunci când ne întâlnim este mereu nerăbdătoare să citească ce am mai scris şi de accea m-am gândit că o să-i placă.

Îmi place să cred că am acest talent şi că voi scrie într-o zi ceva extraordinar. Până la urmă, visul meu este să devin scriitoare. Şi sper că într-o zi voi deveni... Dar până atunci trebuie să lucrez la acest lucru, să învăţ cum să scriu (ştiţi la ce mă refer) şi să citesc cărţi multe şi de calitate.

Au revoir!

Un comentariu:

  1. "sa citesc carti multe si de calitate."
    că bine zici! e poate cel mai important lucru :)

    RăspundețiȘtergere