4 mai 2012

Mini-vacanta de trei zile

Ta-da! M-am intors, mai binedispusa si fericita ca niciodata. Asta nu numai pentru ca mai sunt mai putin de doua luni pana la vacanta de vara, ci pentru ca tocmai m-am intors (acum 4 zile, de fapt) dintr-o super mini-vacanta. Si cand spun super, spun, de fapt, SUPER!

Am vizitat, pentru prima data in viata mea, minunatul Sibiu. A fost dragoste la prima vedere. Cladirile vechi, strazile pavate cu dale, tarabele cu de toate ... totul m-a fermecat. Mi-a parut foarte rau ca trebuit sa plec, trei zile mai tarziu, dar am facut o promisiune pe care vreau sa o indeplinesc: voi locui candva in acest oras, pentru cel putin 3 luni.

In afara de Sibiu, am mai vizitat Paltinisul, unde am avut ocazia sa merg cu telescaunul. In afara de faptul ca am fost terifiata de inaltime si ca de-abia m-am putut opri din tremurat, totul a fost bine. Cand am ajuns in varf, la cota 1670 (sau asa), ne-am plimbat prin padure si am adunat conuri de brad (care s-au dovedit a fi foarte lipicioase). De asemenea, tot in Paltinis, am mancat un cocktail de fructe incredibil de bun, m-am dat in leagan si am urcat intr-o casuta din copac, pe un pod de lemn extrem de instabil. Si a fost amuzant!

Ultima zi a excursiei noastre a fost de departe cea mai frumoasa dintre cele trei (doar imaginati-va cat de minunata a putut sa fie, daca cele doua dinainte fusesera oricum formidabile). Si asta pentru ca ma asteptam ca drumul spre casa sa fie trist si plictisitor. Dar nu, tata ne pregatise o surpriza. Am luat-o pe soseaua Transalpina, care traverseaza muntii Parang. A fost f-a-n-t-a-s-t-i-c. Nu stiu cum am putut trai atatia ani fara sa stiu ca exista un loc atat de minunat in Romania. Seriously!

Pana la urma, mini-vacanta mea s-a dovedit a fi foarte frumoasa, din nou multumita dragilor mei parinti. Multumesc, multumesc, multumesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu