12 mai 2012

Imi doresc schimbarea

Astazi, participand la campania Let's Do It, Romania, am realizat ceva:

Mizeria este prezenta peste tot si aici ma refer la toate tipurile de mizerie, de la deseurile de pe strada, la mizeria pe care o numim mancare si care este, de fapt, otrava intr-un ambalaj atragator, pana la mizeria pe care o vedem zilnic la televizor. Toate aceste lucruri sunt prezente zilnic in viata noastra si, cu toate astea, nu ne mai gandim ca aceste lucruri nu ar trebui sa existe. De ce? Pentru ca ne-am obisnuit. Iar acum trebuie sa ne dezobisnuim.

Din cauza asta am facut astazi curatenie. Vreau ca orasul in care traiesc sa fie curat si frumos, pentru ca mie imi pasa, chiar daca altora nu. Sincer, vreau ca legile din Occident sa se aplice si la noi. Vreau oamenii sa-si arunce mizeria unde trebuie, nu unde vor. Altfel de ce naiba exista cosuri de gunoi? Iar daca nu o fac datorita bunei cresteri si educatiei, sa o faca de frica amenzii.

Vreau sa scimb ceva. Si promit ca o voi face, sau cel putin voi incerca.

Un comentariu:

  1. si ai facut curat si la primarie si prin posturile tv sau doar pe strada, ca stiu ca in guvern nu ai acces da totusi pe unde ai acces poti sa intrii sa faci curat si daca ai nevoie de o mana de ajutor sa faci curat in "locurile publice" acolo unde intra oamneii cu probleme si ies injurand sistemul, ma over si eu voluntar.

    RăspundețiȘtergere