3 martie 2012

If you never try...

Imi cer scuze ca a trecut atat de mult timp de cand nu am mai scris. Am avut o saptamana atat de incarcata incat deabia am avut timp sa respir. Si trebuie sa iau o gura mare de aer, pentru ca voi fi foarte ocupata si in perioada ce va urma.

Ce imi ocupa tot timpul? Temele, proiectele pentru scoala si invatatul, dar si celelalte proiecte in care am ales sa ma implic, cum ar fi dezbaterile, scrisul la roman si baschetul.

Acum ca ma gandesc mi se pare o prostie, dar imi era frica sa ma implic in proiecte si sa invat lucruri noi. Da, sunt o fricoasa, mai ales in ceea ce priveste lucrurile pe care nu le cunosc. Dar cumva am reusit sa trec peste frica si emotiile mele si sa fac ceea ce imi doream, chiar daca nu stiam cum va fi. Bineinteles ca totul s-a dovedit a fi extraordinar, si ca mi-ar fi parut rau daca nu m-as fi implicat.


Morala: nu lasa frica sa te opreasca din a face lucrurile pe care ti le doresti & ai intotdeauna incredere ca totul va fi bine. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu