13 martie 2012

Facultate

Inca nu merg la facultate (mai am un an si ceva), dar vreau sa merg.
M-am tot gandit si razgandit zilele astea. Care facultate sa fie? Asta? Nu, prea scumpa. Aia? Nu, prea aproape/departe de casa. Si tot asa. Pana la urma m-am convins, sunt nehotarata, ba mai mult habar nu am ce vreau sa fac mai departe.

E destul de stresant avand in vedere ca deja toata lumea se pregateste, invata si se informeaza despre facultatea sau macar domeniul unde vor sa lucreze. Eu deocamdata "plutesc prin spatiu". Asa spun de obicei cand ma intreaba colegii la ce facultate merg. Complet aiurea, stiu. Hihi

Ok, banuiesc ca in momentul asta va intrebati ce s-a intamplat cu mine si de ce doamne scriu asa si nu in modul meu obisnuit. Treaba e ca sunt putin dezamagita, de viata, de oameni, de banii pe care-i (care nu-i) am si de mine in general. Ca nu stiu ce vreau. Am spus putin, deci voi redeveni eu, cea draguta, cat ai zice peste. Dar sa nu spui peste inca!

Oricum, banuiesc ca ma voi gandi eu la ceva. Ma refer la faptul ca voi alege (sper) o facultate cat de cat ok, pe care sa nu regret dupa aceea ca am facut-o. Doamne da-i!
[Cred ca am o mica idee despre ce va fi urmatorul Imi doresc...] Ok, bye.

Un comentariu: