21 martie 2012

Scriu prea mult

Nu ma asteptam sa treaca atata timp fara sa scriu. Oricum nu conteaza, ma bucur ca scriu acum.

Ador sa scriu. De fapt, imi place atat de mult sa scriu incat m-am inscris pe o multime de site-uri [de scris]. Cel mai recent fiind unul prin intermediul caruia iti poti gasi prieteni din toata lumea, care sunt interesati sa scrie, sa cunoasca oameni din alte tari, sa invete despre alte culturi si care cauta persoane cu care sa discute in general.

Anyway, sunt foarte entuziasmata, deoarece sunt cu cativa pasi mai aproape de visele mele. Oh, superbe vise! Da, sunt intr-o stare de spirit fantastica, pentru ca am terminat in final lucrurile pe care le-am tot amanat, printre ele numarandu-se si scrierea (scris din nou) unui eseu despre conformism si nonconformism, in engleza. Pana la urma s-a dovedit a fi distractiv. Pe langa asta, azi la scoala nu am facut altceva decat sa stau si sa citesc dintr-o carte extraordinara, sa ascult muzica mea favorita si sa discut cu dragele mele colege. Nu am facut ore. Super liceu, nu?

In final, va spun noapte buna (e aproape miezul noptii) si sper ca si voi ati avut o zi superba si ca faceti ceea ce va place, fie ca e scris, desenat sau orice altceva. (:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu