31 martie 2012

Ultima zi din martie

Am vrut sa mai scriu un post inainte sa se termine luna martie. Mai e putin si se fac 2 luni de cand am creat acest incredibil-extraordinar-minunat blog. Si ma bucur ca am facut asta. Nu m-am prea tinut eu de cuvant in legatura cu scrisul, dar ehh, asta sunt eu. :)

Azi am plantat copaci intr-un sat aflat la vreo 50 de kilometri de Timisoara. Am avut ceva de munca (nu ca eu as fi facut cine-stie-ce) si ma cam dor muschii, dar a meritat. Nu am facut asta singura, bineinteles, ci cu familia mea, cu cei de la Noua Republica Timis si cu inca vreo 100 de persoane. Oricum, toata actiunea asta a fost organizata de Eco Club Timisoara si de cei care organizeaza si actiunea Let's Do It, Romania!. 

Eu am mai participat la actiuni de genul asta si imi place sa fac voluntariat. Am fost chiar si in echipa de voluntariat a liceului. Pot sa dovedesc: chiar am diploma! Hihi
Cam asta am facut in ultima zi din martie. Ne vedem luna viitoare. Pa! :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu