22 februarie 2012

O zi excelenta in 3 pasi

Astazi este o zi excelenta! De ce? Pentru ca eu am ales sa fie asa. A parut greu la inceput, mai ales pentru ca ieri am facut o prostie uriasa si am dat totul peste cap, inclusiv pe mine. Dar mi-am promis ca astazi lucrurile vor sta altfel si asa a fost. Cum?

Pasul 1: "Ziua buna se cunoaste de dimineata" - parca asa suna proverbul, nu? Eu l-am interpretat astfel: daca dimineata este frumoasa, asa iti va fi intreaga zi. Asa ca, in loc sa ma trezesc suparata ca de obicei din cauza alarmei, mi-am setat ceasul sa sune de doua ori. Prima data la ora 6:00 şi apoi la 6:30, cand trebuia sa ma trezesc. In felul acesta, prima alarma ma anunta ca mai am la dispozitie inca o jumatate de ora de somn. Si asa "mi-am pacalit" creierul sa creada ca am dormit, de fapt, mai mult. Asa corpul meu a fost multumit si mult mai odihnit datorita acelei jumatati de ora "in plus".

Pasul 2: Gandeste-te la lucruri frumoase - mi-am repetat aceste cuvinte de fiecare data cand imi aduceam aminte ce s-a intamplat cu o zi in urma, si cat de nefericita m-am simtit. Asa ca, in loc sa ma gandesc la lucruri rele, deci sa le atrag, am ales ma gandesc la lucruri pozitive. Si a functionat! Gandindu-ma numai la lucruri care imi faceau placere, mi-am pastrat o atitudine pozitiva si o stare de bine.

Pasul 3: Continua sa faci asta pana seara - mentine-ti atitudinea pozitiva, orice s-ar intampla. Zambeste cat de des poti si nu lasa pe nimeni si nimic sa-ti strice buna dispozitie. Nu numai ca te vei simti tu bine, dar vei vedea ca ti se vor intampla lucruri bune. Poate ti se va face o surpriza placuta, poate te vei intalni cu un prieten bun pe care nu l-ai mai vazut de mult, poate vei primi un cadou de la cineva drag. Este foarte posibil ca aceste lucruri sa se intample. Deci, ce ai de pierdut?

Fiecare zi din viata ta poate fi frumoasa si extraordinara. Totul depinde de tine. Mult succes!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu