20 februarie 2012

O problema

Zilele trecute au fost dificile pentru mine. M-am trezit in fata unei probleme pe care nu am nicio idee cum sa o rezolv si, cum nu am fost niciodata o persoana care sa analizeze calm situatia in care se afla si sa ia o decizie rationala, m-am panicat. Si nu panica de genul tipete sau certuri sau mai stiu eu ce. Nu, am ales sa inchid tot ce ma deranja in mine.

Si stiu ca nu e bine, stiu, stiu, stiu! Dar sunt o persoana ciudata si dificila, iar asta imi face de multe ori mie rau. Am incercat sa discut cu cineva, insa e greu si de multe ori oamenii nu ma inteleg. Si nu pot sa spun pe fata ceea ce ma deranjeaza, pentru ca, in cazul acesta, as rani nu una, ci doua persoane la care tin. Dar daca tac, risc sa le pierd si sa imi fac mie rau in continuare. Si nu stiu daca voi mai putea indrepta lucrurile dupa aceea...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu