8 februarie 2012

Cateva schimbari

A trecut o zi de cand am creat acest minunat blog, si uite-ma! Scriu! Wow, nu credeam ca voi fi atat de entuziasmata, dar chiar vreau sa ma tin de cuvant. Sa scriu aici zilnic. Sau aproape zilnic...

Ieri eram destul de ... nedumerita. In sensul ca nu prea stiam ce sa fac cu un blog nou. Am mai avut bloguri (ohoo, si inca destule), dar m-am plictisit repede. Pentru ca, desi aveam cititori, ceea ce scriam mi se parea incredibil de comun si plictisitor. 

Dar de data asta am decis sa schimb putin lucrurile. In sensul ca:
  • nu ma mai plang: nimeni nu cred ca vrea sa stie cat de neindreptatita sunt eu la scoala pentru ca proful cutare are anumiti elevi favoriti si mie imi da nu-mai-stiu-ce nota;
  • nu am inspiratie, nu scriu: posturile de genu' "nu am inspiratie azi asa ca probabil o sa scriu prostii" nu trebuie sa apara; de aceea:
  • scriu cand am ceva de spus: nu stiu cat de usor va fi, dar chiar vreau sa ma tin de regula asta; e cam aiurea sa bat campii si in final sa realizez ca nu inteleg absolut nimic din ce naiba am vrut sa spun;
  • fac ceva ce nu am avut niciodata curajul sa fac: si anume, imi public povestioarele care stau sa mucegaiasca prin foldere nedeschise de vreo juma' de an; hei, poate nu sunt cele mai reusite, dar daca fac asta sunt mai aproape sa scriu cartea aia la care tot visez de cativa ani.
Cam astea ar fi "regulile" pe care vreau sa le respect; daca imi mai vin idei, le adaug pe parcurs.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu