18 septembrie 2012

Scriu articole ciudate...

A început şcoala. Da, e subiectul care ne obsedează pe toţi zilele astea.

Şi... am început clasa a XII-a. Whoa, când mă gândesc că nici nu intrasem la liceu şi eu aveam un blog. Că tot veni vorba, am găsit zilele trecute nişte articole de prin perioada aia. Cât timp le citeam nu mă gândeam decât la: "Dumnezeule mare, chiar eu am scris asta?!?". Dar e logic că nu gândeam la 13 ani cum gândesc acum.

Unde eram? Ah, da. Ultimul an de liceu. O să treacă foarte repede (mai repede decât se aşteaptă oricare din noi), o să dau bacul, o să-l promovez (cu note mari, să sperăm) şi gata! Nu, glumeam, după aceea urmează facultatea. Yeah, şi mai multă şcoală!

Şi apoi... ce? Vreau ceva magnific, ceva extraordinar, o experienţă care să-mi schimbe viaţa! Nu vreau să fac ceea ce toţi fac şi să fiu ca toţi ceilalţi. Aşa că, eu din viitor (da, cu tine vorbesc), sper că eşti ceea ce îţi doreşti, când citeşti aceste rânduri. Sper că eşti ok. Sper că sunt ok. Te rog, spune-mi că sunt bine şi fericită în viitor, că fac ceea ce-mi place şi nu am regrete.

Eu voi face tot posibilul să fiu ceea ce îmi doresc. Să fiu tu.



Un comentariu:

  1. Succes, sper sa am si eu :D anul acesta ne asteapta multa materie ce trebuie invatataX_X

    RăspundețiȘtergere