5 septembrie 2012

Am revenit

Am revenit. Cu o lună mai târziu decât am promis, ştiu asta. Urasc să-mi încalc promisiunile. Îmi pare rău...

De vreo săptămână am ajuns acasă, în Timişoara. Hmmm, nu tocmai acasă, ci în oraşul unde locuiesc pe moment. Nu-l consider "acasă" şi lucrul ăsta nu e un secret.

Dar am să vă spun un secret: mi-a fost dor de voi. Nespus de mult. Chiar dacă vouă nu v-a fost dor de mine. Nu contează, vă voi iubi chiar dacă voi îmi ignoraţi existenţa.

Scuze... nu ştiu ce am. De fapt... ştiu. Trec printr-o perioadă ciudată. Încerc să mă obişnuiesc cu nişte idei şi încă mă refac după nişte întâmplări groaznice prin care am trecut.

[Ah, în legătură cu asta. Să nu vă surprindă faptul că voi schimba aspectul blogului. Adio, blogul Ruxandrei cea copilăroasă, naivă şi peste măsură de visătoare.]

Goodbye. For now.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu